marți, 17 iulie 2007

Otelul si Gloria, un pas pana la UEFA

Cele doua echipe romanesti angrenate in Cupa UEFA Intertoto, Otelul Galati si Gloria Bistrita, au reusit calificarea in ultimul act al competitiei, unde vor da piept cu Trabzonspor, respectiv Atletico Madrid.

Otelul n-a lasat nici o sansa bosniacilor de la Slavia Sarajevo, spulberandu-i, la Galati, cu 3-0 (2-0), dupa ce in tur scorul fusese egal, 0-0. Golurile au fost reusite de Emil Jula (31, 41) si Gabi Paraschiv (70). 'Sunt foarte bucuros. Ne-am temut de acest meci, insa ne-am dorit foarte mult victoria si nu le-am dat nici o sansa. I-am dominat tot timpul, ne-am creat multe ocazii clare de gol si, in final, am obtinut o victorie indiscutabila', a spus Emil Jula, el fiind completat de tehnicianul siderurgistilor, Petre Grigoras: 'Ma bucur pentru calificare. Am tratat foarte serios meciul si cred ca s-a vazut diferenta de valoare dintre cele doua echipe. Ne asteapta un meci mult mai important in turul urmator'.

Daca Otelul n-a avut emotii, Gloria a tremurat serios pentru calificare. Invingatori in tur cu 2-0, bistritenii s-au trezit condusi, pe propriul teren, cu acelasi scor de Maccabi Haifa, prin punctele reusite de Mimon (4) si Hemad (66). In final, ardelenii au obtinut calificarea la loviturile de departajare cu 3-2. Au marcat Sepsi, Toma si Bad, in timp ce Albut a aparat doua lovituri. 'S-a adeverit ce am spus eu, ca am intalnit o echipa valoroasa. In tur, au jucat cinci fotbalisti titulari din lotul lor si la Bistrita au aparut patru titulari din nationala Israelului. Sunt sigur ca ne-am calificat cu o echipa care, dupa parerea mea, in Romania se poate lupta la titlu', a declarat la finalul meciului tehnicianul Gloriei, Ioan Ovidiu Sabau.

In ultimul act al competitiei, Otelul Galati va juca impotriva turcilor de la Trabzonspor, iar Gloria Bistrita, cu spaniolii de la Atletico Madrid, meciurile tur fiind programate in Romania, pe 21 iulie. Daca trec de aceste hopuri, echipele noastre se vor califica in turul II preliminar al Cupei UEFA.

Niciun comentariu: