luni, 14 mai 2007

Unele persoane nu stiu sa piarda

Azi 13 mai 2007 a avut loc un meci pentru suprematia call of duty 2 in Romania.Clanurile arch si maniacii s-au intalnit in primul meci din grupele Clanbase OC.Desi nu se asteptau prea multi arch a iesit victorioasa din acest meci cu scorul de 13-7..sau dupa versiunea domnului Lypy 1-0 pentru maniacii.Da am pierdut prin Forfeit pentru ca unul din jucatori nostri a bagat un pb gresit.Desi mi-am dorit sa joc foarte mult la acest meci am decis sa stau pe bara din cauza problemelor de hardware.Un mare gg pt arch si un gg pe maniacii (pentru jucatori deoarece ei stiu sa piarda nu ca domnul lypy care a facut tot posibilul ca acest meci sa fie castigat)In luema gamerilor din romania v-ati facut de rahat.Tin sa ii aduc aminte domnului lypy ce a zis pe vremea cand maniacii surclasau arch "Daca noi vom pierde in fatza clanului arch eu imi voi taia organele genitale"

Niciun comentariu: