joi, 10 mai 2007

Muzica

Ce este muzica ?
Pentru unii e o poluare fonica,pentru altii e o metoda de relaxare sau cum spun unele persoane "muzica este sufletul petreceri".
Poluare fonica...? hmm manelele produc poluare fonica (da sunt anti-manele).
Eu de foarte multe ori cand am ceva care ma apasa ascult o melodie si incerc sa ma calmez (maine poate fi mai rau...right?) si nu cred ca sunt singurul care face asa...nu stiu cum sa zic dar muzica e...nu imi gasesc cuvintele... o stare de spirit ca sa zic asa,te poate deprima foarte usor dar te face sa te simti si bine ( cred ca toti au trecut prin perioada aia cand iubita/iubitul este plecat undeva departe si iti mai alini dorul cu o melodie ).
Un chef ,asa mai pe romaneste sa nu folosesc cuvantul party ca vezi domne ne ia astia de la CeNeA ca prea "ne englezium aicilea", nu cred ca se poate tine fara muzica,cel putin in ziua de azi .Pe vremea lu nea'Ceasca mai rar chefuri cu muzica (De curand am ajuns din greseala la un chef al "batranilor" si am ramas putin cu gura cascata...nu tu muzica,televizoare and shit ,O chitara si un foc de tabara e de ajuns pentru a se simti bine).

Music is everything!

Niciun comentariu: